Liity Naiskuoroon

Tee soiva päätös!

Kuoromme on itsenäinen ja toimii yhdistyksenä. Jäsenmaksumme päätetään vuosittain vuosikokouksessa ja v. 2024 vahvistettu jäsenmaksu on 240 e (huojennettu maksu  opiskelijoille, työttömille, eläkeläisille ja vanhempainvapaalla tai muulla palkatomalla vapaalle oleville, maksun voi maksaa useammassa erässä). Jäsenmaksulla katamme kuoron pyörittämiseen ja konserttien järjestämiseen liittyvät kulut. Myös osa laulajien nuottikustannuksista katetaan jäsenmaksulla. Tutustuminen on ilmaista ja maksutta voit olla mukana pari harjoitussessiota. Sen jälkeen sinun onkin helppo päättää, onko kuoromme juuri se, mitä etsit.

Harjoittelemme tiistaisin kello 18 alkaen Joensuun evankelisluterilaisen  seurakuntakeskuksen isossa salissa (Kirkkokatu 25).

Kuoronjohtaja Helenan evästys kuoroa etsivälle:
”Joensuun Naiskuoro on aktiivinen kuoro, joka esittää laaja-alaista ja monipuolista musiikkia: hengellistä, vakavaa musiikkia, kansanlauluja, myös viihteellisempää. Laulajalta edellytän sitoutumista ja innostusta kehittää itseään instrumentin osana. Nuotinlukutaitoa en edellytä, mutta luonnollisesti se on eduksi.  Kuorolla on säännöllistä konserttitoimintaa, joka takaa laulajille haasteita. Kuoro tekee myös yhteistyötä eri kuorojen kanssa niin kaupungissa kuin koko maakunnassa – välillä vähän kauempanakin. Mikäli pääset mukaan joko syys- tai kevätkauden alussa, aloitat kanssamme ehjän kuorokauden. Kuuntelen äänialasi ja sen pohjalta sinulle löytyy kuorostamme ”kotipesä”. Kuorolaiset ovat eri-ikäistä ja varsin reipasta joukkoa. Uskon, että saat myös mukavia ystäviä tästä joukosta.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan – tavataan harjoituksissamme!”

Jätä viesti

Otamme sinuun yhteyttä!